Opcions d'inscripció
Ens plau informar-vos que la comissió de Tecnologies de l’Advocacia d'aquest Consell de l'Advocacia Catalana, presidida per l’Excm. Sr. Joan Martínez, ha organitzat un nou webinar sobre la Protecció de dades personals i Ciberatacs.
En aquest webinar es tractarà:
- La importància de la ciberseguretat
- Diferències entre ciberatac i ciberdelicte
- Mesures a adoptar en cas de ciberatac
- Organismes públic que poden donar recolzament a la empreses en cas de ciberatac
La presentació del wbinCICAC, anirà a càrrec de l’Excma. Sra. Encarna Orduna, presidenta del Consell de l'Advocacia Catalana i degana de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Reus, i de l’Excm. Sr. Joan Martínez, president de la comissió de Tecnologies per a l’Advocacia d'aquest Consell i degà del Col·legi d¡Advocats de Granollers-Vallès Oriental..
La moderació i la cloenda anirà a càrrec de l’Il·lm. Sr. Jaime Lapaz, membre de la comissió de “Tecnologies per a l’Advocacia” d'aquest Consell i diputat de la Junta de Govern de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Sabadell
Tenim el plaer de que hi participin com a ponents:
- Sra. Ruth Sala. Advocada penalista. Experta en delictes informàtics
- Sr. Oriol Torruella. Director de l’àrea de GRC de l’Agència de ciberseguretat
Data: 30 de març de 2023
Format: Línia
Preu: Gratuït