Opcions d'inscripció

Programa a 25.09.2024.pdfPrograma a 25.09.2024.pdf

Aquest any el Programa In-Mediació 2024 estarà centrat en la formació i en el coneixement d’altres vies per l’abordatge consensual del conflicte i va adreçat a totes les persones dedicades a l’advocacia i a la mediació, tenint en compte, especialment, l’impacte que pot tenir l’esperada  aprovació de la reforma processal i el requisit de procedibilitat respecte als Mètodes Adequats de Solució de Controvèrsies (MASC) que inclou el nou “Projecte de Llei Orgànica de Mesures d’Eficiència Processal del Servei Públic de Justícia i d’accions col·lectives per a la protecció i defensa dels drets i interessos dels consumidors i usuaris”.

Les  cinc activitats previstes dins del Programa In-Mediació 2024 són les següents:

  • Webinar inaugural: “Noves eines per a la gestió mediadora” del dia 17 de juny de 2024

Accés al vídeo gratuït del Webinar inaugural, clicant aquí

-------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Jornada Formativa sobre Dret Col·laboratiu: “El Dret Col·laboratiu: una nova perspectiva en l’aplicació del Dret”

Conclusions i material de la jornada Internacional sobre el Dret Col·laboratiu: Una nova perspectiva en l’aplicació del Dret, clicant aquí

-------------------------------------------------------------------------------------------------

  • La FIRA dels ADR a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

Resum de les ponències i activitats, clicant aquí

-------------------------------------------------------------------------------------------------

  • El IV Congrés de l’Advocacia Catalana que tindrà lloc a Lleida

Més informació, clicant aquí

-------------------------------------------------------------------------------------------------

  • El Webinar de Clausura del Programa In-Mediació 2024 del 12 de desembre en el que, a més d’abordar una temàtica d’interès per als professionals de l’advocacia en les seves diverses vessants, entre les que es troba la vessant mediadora, es farà un balanç de les cinc activitats realitzades i la seva repercussió a tots els nivells.

Accés al vídeo gratuït del Webinar de clausura, clicant aquí

Els visitants no poden accedir a aquest curs, proveu d'identificar-vos.